woensdag 24 december 2008

Aaaargh!

Ik heb nu mooi 4 nieuwe adventsboomhangertjes voor me liggen om te fotograferen... Maar omdat vriendlief alle spullen al mee heeft zodat we vanaf zijn werk kunnen reizen naar mijn ouders is het fototoestel hier niet. En nu kunnen jullie mijn hoorn, trommel, lieflijke engel en supergave kerstelf niet zien :-(... Boehoehoe. Nou, ik kan er niet veel aan veranderen dus jullie zullen nog een dagje moeten wachten helaas.

Nou ja, leuk nieuws :-):
Jolanda, Tijm, Monique, Irene en Leda, jullie krijgen allemaal een roos :-). Mail jullie adres maar even naar roze_lief_bloempje at hotmail dot com. Dan hoop ik ze een dezer dagen te kunnen versturen.

5 opmerkingen:

Tijm zei

JOEPIE!!!
Wat geweldig!!
Hartelijk dank alvast!

Anoniem zei

kijk, dat is pas een goed begin van kerst! Die foto's, ach die komen wel een keer (al ben ik wel heel nieuwsgierig).

MoniqueB. zei

Wow, dank je wel! Da's lief.

Jammer van het fototoestel, maar met wat ik al gezien heb tot nu toe; moet het geweldig zijn.
Ben vooral benieuwd naar je kerst elf.

Fijne kerstdagen en een superrrrrr 2009.

Irene Jongbloed zei

Dat is een leuk berichtje.Geweldig alvast heel veel dank.
Groetjes Irene

Anoniem zei

mariella, wat geweldig!! dankjewel hoor, dit is vreselijk leuk!
enne, natuurlijk kijk ik alweer uit naar je volgende posts