woensdag 10 december 2008

Jeej!

In mijn vorige logje hebben jullie kunnen zien dat afgelopen maandag mijn concept-verslag af moet zijn en richting afstudeercommissie gestuurd moest worden. Dat is gelukt, en omdat ik moet wachten op feedback heb ik een hele WEEK VRIJ!!!!!!!!! Ohohoh, heerlijk dus. Ik heb jullie logjes vluchtig doorgelezen, omdat ik zo min mogelijk tijd aan de computer wil besteden; afgelopen maanden heb ik er veel te veel uren achter gezeten. Maar nu ben ik door de hele kamer bezig met nieuwe projecten. Achter de computer ben ik mijn nieuwe kerst-topje aan het afwerken:
Aan de tafel mijn lockmachine en naaimachine en strijkijzer gebruiksklaar:
Op de tafel een nieuw project; vingerloze wanten voor mijn kleine zusje. De wol heb ik gekocht op de SnB-dag van vorig jaar, schaam schaam....
En op de bank ben ik bezig om de adventsboom te vullen, daarover in het volgende logje meer...

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Oh, heerlijk! Ben zeer benieuwd naar het eindresultaat.

En hoe bevalt je het werken met een lockmachine. Ik twijfel over de aanschaf, maar hij blijft maar lonken.

Marbada zei

ow je bent weer lkkr bezig hoor....haha ik geef je groot gelijk!! wanneer het kan moet je het er gelijk van nemen.

En voor Jolanda niet twijfelen gewoon aanschaffen werkt geweldig!!! heb 'm al 10 jaar!!